[eibar] Tagzania, CodeSyntax-en inbento berria

Igor Leturia ileturia a bildua gmail.com
Or, Uzt 29, 09:29:59, CEST 2005

On 7/29/05, Julen Gabiria <julengabiria a bildua yahoo.es> wrote:

> Sekulakoa inbentoa da, Luistxo.

Nik be bardina pentzetan dot, kriston idea da!

Atzo gabean erregistrau eta, ezin nebanez lorik egin, gogoko leku batzuk
> sartzen hasi nintzen munduko mapa horretan. Esate baterako, sartu neban
> lehenengoa Veneziako San Marco plaza izan zan:
> http://www.tagzania.com/item/2326?map=1
> Eta gero Irlandako gida osotzen hasi nintzan, apurka-apurka (oindino piloa
> falta jat), inork udan hara joan gura badau...
> http://www.tagzania.com/user/julen/irlanda?map=1

Nik Euskal Herriko mendixak lokalizetako asmua nauken, gero koordenada
horreik GPSiakin ibilaldixak eitteko balixoko dauielakuen, nik edo beste
edozeinek.

Baina problemia da Euskal Herriko puntu gehixenak oingoz resoluziņo bajuen
dazela, eta mendi puntak ez die errexak lokalizetan... Eta multimap-en
kaliak-eta bai, baina mendixak-eta ezin neike bilatu... Beraz, nire galderia
da (batez be C&Skuendako) ea ezauketan dozuen aplikaziņorik edo webgunerik
Euskal Herriko mendixak lokalizetako eta aber horrendako bookmarklet-ik
badaukotzuen (azken hau ez da derrigorrezkua, koordenadak eskuz sartzia ez
da hainbesterako be).

Benetan, zorionak CodeSyntax, artistak zarie.

Bai, hala die. Horixe Euskal Herrixen bagenekixen aspaldi (zenbat marabila
aurkeztu eta eskaini dotzien euskarari eta Euskal Herrixari!), baina oin
mundu guztixak be badaki! Zorionak nire partetik be. Ea apustuak ondo
urteten dauen, eta mundu mailan milaka erabiltzaile izeteko salto haundixari
ondo erantzuteko gai zarien!

Igor