[eibar] Tagzania, CodeSyntax-en inbento berria

Igor Leturia ileturia a bildua gmail.com
Or, Uzt 29, 11:36:25, CEST 2005

On 7/29/05, Luistxo Fernandez <luistxo a bildua eibar.org> wrote:

> Luberriko Koordenatuak UTM dira, UTM: Y.4758168 X.577028
> ez dira Tagzaniaren modeloa... Guk (Google Maps-ek hala egiten duelako)
> WGS84 geozentrikoak darabilzkigu.
> Nola konbertitu batetik bestera? Horra etxeko lana oporretan Igor
> Leturiarentzat: sortu javascript formulario bat, guk
> http://www.tagzania.com/post orrian duguna bezalakoa (latitude kardinal
> tradizionalak dezimal bihurtzeko), UTM datuak lat-lon dezimal bihurtzeko.

Lortu dot UTM - Lat/Long konbertsiņua egittia. Lehen aipatutako helbidien (
http://www.uwgb.edu/dutchs/UsefulData/UTMFormulas.HTM) Excel orri bat dakar.
Hor bi UTM koordenadez gain, zonia eskaketan dau.
http://www.dmap.co.uk/utmworld.htm helbidien ikusten da Euskal Herrixa 30
zonan dauela.

Hartu dot http://em.luberri.net/index.php orrixen Udalatx mendixan (Euskal
Herriko eta igual munduko mendi polittena) kooordenadak, Excel orri hortan
sartu dot, zonia 30 dala esan eta emun duzten koordenadekin ederto lokalizau
dot Tagzania/GoogleMaps-en.

Nik denporia daukotenien hasiko naz mendixak sartzen, baina javascript-a
egittia zailagua ikusten dot... Excel orri horretako kodigua begiratuta
zeuek nahiko errez egingo zeukie, ala?

 Igor