[eibar] Tagzania, CodeSyntax-en inbento berria

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Or, Uzt 29, 11:57:47, CEST 2005

Igor:

>Lortu dot UTM - Lat/Long konbertsiņua egittia. Lehen aipatutako helbidien
>(<http://www.uwgb.edu/dutchs/UsefulData/UTMFormulas.HTM>http://www.uwgb.edu/dutchs/UsefulData/UTMFormulas.HTM
>) Excel orri bat dakar. Hor bi UTM koordenadez gain, zonia eskaketan dau.
><http://www.dmap.co.uk/utmworld.htm>http://www.dmap.co.uk/utmworld.htm
>helbidien ikusten da Euskal Herrixa 30 zonan dauela.

30 T irudi horretan ikusten dotenez... eskerrik asko

>Hartu dot <http://em.luberri.net/index.php>http://em.luberri.net/index.php
>orrixen Udalatx mendixan (Euskal Herriko eta igual munduko mendi
>polittena) kooordenadak, Excel orri hortan sartu dot, zonia 30 dala esan
>eta emun duzten koordenadekin ederto lokalizau dot Tagzania/GoogleMaps-en.
>
>Nik denporia daukotenien hasiko naz mendixak sartzen, baina javascript-a
>egittia zailagua ikusten dot... Excel orri horretako kodigua begiratuta
>zeuek nahiko errez egingo zeukie, ala?

Ni oporretan noia gaur, http://www.tagzania.com/user/luistxo/oporrak
baina hemen badago javascript kalkuladorea eginda
http://www.carabus.co.uk/jscalculators.html
UTM Calculator delakoa, hor daudenen artean

UTMko Luberriko Y balorea Northlings alorrean sartu, X balorea Eastlings
alorrean
UTM Zone aukeratu 30 eta T
eta gero goian, Select Ellipsoid aukeran WGS84 aukeratu, Calculate eman
aurretik

ez du zehatz zehatz ematen b5m-k ematen duen berdina... baina gertu gertu
bai, behintzat

Tamalez ez du dezimalik ematen, kardinal tradizionalak baizik.

Baina hortaz, hori lotu beharko zen http://www.tagzania.com/post orrian
dugun formulario javaskriptikoarekin, ze horrek gradu-minutuetatik
dezimaletara pasatzen du...

Enfin, hurbilago gaudela.

Luistxo