[eibar] Tagzania, CodeSyntax-en inbento berria

leire a bildua eibar.org leire a bildua eibar.org
Or, Uzt 29, 17:15:21, CEST 2005

Aspaldiko!!
Nik pentsatzen neban nere maillia igotzen ziharduela, baiņa barriro be
miserixa gorrixan ikusi dot nere burua!!! Ez dot aittu zer daqn Tanganika
hori!! Mapa album bat da? Sartu naiz zuenetan eta egixa esan, prestatzen
nabillen biajerako ez desta asko balio, nahitta Julenek esan Irlandara
juan ezkero erabilgarrixa dala. Luisitonian be klik klik klik eta
alperrik.
Zetako balio dau? Zetan erabilli neike oporrterako?
Badakizue, baldar txamarra naiz
leire, preteknologikia