[eibar] Delirio Vasco'ri ¡gerra beti!

oier gorosabel larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Al, Maiatza 9, 23:10:00, CEST 2005

Asierrek:

Oierrek:

Asierrek:

- Azkunan moduan ez. Azkuna langile publikua dok, guk ordaindutakua.
Diarixua, nik dakidala, ez.

Oierrek:
Ni enok ez Azkunakin ez Delirixuakin sartu funtzionario publiko edo enpresari pribatuak dirazelako, AURPEGI PUBLIKO bat dakelako baño.

Asierrek:
- Diarixua Gara baino inpartzialagua? Edo Deia? Edo ABC? Edo El Pais? Edo...
Ez juat uste. Zergaittik Diarixuari egur gehixago? Onenak diralako?

Oierrek:
¡Nik partzialtasunakin enok sartu barren! Hortan etxaok diskusiñorik. Delirixuari egurra emotiaren arrazoia PODERIA dok. Baiña poderia berez eztok txarra. Txarra, poderia prepotentzixaz, avasallatzeko erabiltzia dok: Azkuna eta El Diario Españolaren modura, hain zuzen be.

--
---
oier gorosabel larrañaga