[eibar] Penitentzia "eibarrEko"

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Or, Urr 28, 19:21:01, CEST 2005

Niri "Reinicidentes" taldea gustatzen jat, honeik,  http://www.reincidentes-sca.es/, Zuri ?   eta  gainontzeko  Eibarnautoi.
Bueno sartzean bazarie  web horretan  ia  nabaritzen dozuen  geografi akats  bat.    Geografi-kokapen kontu bat da.

Oraindik ez da  isunik  jarri nauenik.
Baina bazoaz zure asmoak apurka-apurka argitzen. beste  mezu baten bota zenduan "entre lineas"
"Telbisiņuan eta radixuan ez dira txistelarixak kontratatzen!!
Hori ibili giņan komentatzen pasa dan asteko afari baten.
Hortaz, ganorazko txisterik badakizue, kontau.
leire, grazia billa" eta beste lotura hemen " Igual hurrengo afarixa danondako prestatzia izan leike zigorra?
leire, gaiztua"

Ondo deritzot  afari bat, baina ez nik bakarrik,  talde teknikoa  behar da,  jokalalariak, (entrenatzailerik ez),
Non eta Noiz?

Bertoko

----- Original Message -----
From: <leire a bildua eibar.org>
To: "Eibartarrak zerrenda" <eibartarrak a bildua postaria.com>
Sent: Friday, October 28, 2005 11:49 AM
Subject: Re: [eibar] Penitentzia "eibarrEko"

Bertokok:
> Pekatu  astuna edo  arina da?.
> Baina ez dozu argitaratu, ezta azaldu ere  eperik indarrean sartzeko ez
> ezer.
> Beraz,  pekatuz  pekatu, pekatari.
>
>  Arratera  igongo dot, bizikletan.

---Bertoko, zuk ez dozu barkamenik reinzidentia zara-eta. Beraz, zigor
doblia.
Billa ibilli naiz artxibuetan ia ze zigor jarri zan, baiņa ez dot topau
hori artibuori.
Iņor akordatzen da?
Bestela jarriko detsugu beste bat. Imaginatzen dot Bego Azpiri, Serafin
eta Asier zigorra jartzen!! Zelako bildurra!!!

http://www.eibar.org/zerrenda