[eibar] Arrateko amari

Amatiņo amatino a bildua eaj-pnv.com
Ost, Eka 21, 14:42:11, CEST 2006

Eskerrik asko. Oin aitzen juat.
Amatiņo

------------------------------

At 12:58 21/06/2006, you wrote:
>Halandabe, dez juat nik ondo ulertzen gure eztabaidagune hau eta hor
>zihar daozen foruen arteko aldia.
>
>Guri emaila etorri eitten jakuk, eskatu biharrik barik.

hori da "zerrenda" bat.

>Eta beste batzuetan
>sartu biharra daok irakortzeko eta idazteko.

hori litzateke foro bat, eta, neurri batean, baita blog bat ere.

>  Alde estetikua dok ala
>kontzeptuala?

inplikaziņuak batekuak eta bestekuak dittu... praktika desberdiņa eragitten
dau arkitektura jakin batek ala bestiak, zuk zeuk diņozun moduan:

>Praktika diferentzixia mortala dok. Nik behintzat gure sistema honetan
>zirt-zart idazten juat eta kitto. Foruan sartu biharko baneu, ostera...
>ez neukek sekula parte hartuko.

Ni be zerrenden aldekua naiz. Lan erraminta ona be badalakuan nago, intranet
gehixenak baiņo eraginkorragua.

Gure web artxibuak euki leike foro funtzionamendua, ze e-posta barik be
erabilli leike, bertan irakurri, bertan erantzun.
http://news.gmane.org/gmane.culture.language.basque.eibartarrak/
Baina erantzunak "foro" horretatik aurrera egin daixan, barrera bat badago,
eta da zerrendakide izan beharra dagoela. Hortaz, e-posta bidezko tramitia,
eta Arrateko Amari identidadia e-posta bidez adieraztian derrigortasuna,
hori ez dago ebitatzerik.

Luistxo

http://www.eibar.org/zerrenda