[eibar] Isilttasuna

oier txikillana a bildua eibar.org
Al, Eka 26, 12:17:32, CEST 2006

Amatiñok:
 Bueltan, bai, hainbat gairi erantzun najetsan, nahiz-eta, hik esan moduan, Asier Arreginak goguan hartu ez. Baiña ez Asier Arregin errazoiak erantzutzeko gatxegixak ziralako, ordurako Josu eta Asier Arregi bera sekulako korapilluan sartuta jeguazelako baiño

Oierrek:
Ederra arrazoia orraittiokan! Tira tira tira, zeiñ eta heu beste biren arteko diskusiñuan sartzeko erreparuz?

Amatiñok:
eta zerrenda-lagunak, Asier Sarasua kasu, nabarmen asko iguiñduta.

Oierrek:
¿Asier Sarasua igoiñduta? ¿Zerekin? Barkatik, baiña gure hemerotekia errepasatuta Asier Sarasuak etxok aspaldixan honen gaiñian tautik be esan. Igual azkenak, "Lurrazpikotasuna"n harikuak diñok; baiña hamen, zeozerrekin aspertuta agertzen bazuan Asier, partikularren erreklamaziño urbanistikuei egitten jakon jaramon-ezakin zan. Dana dala, onena berak argitzia: ¿AHT-an gaixakin igoiñduta hago, Asier?
Jakin nahi dot bai, ze izan be ni kontrako inpresiñua jaukat. Gai honekin interes haundixa daukan jentia ikusten juat nik zerrendan, eta mezu-trukatze ugarixa.

O.