[eibar] Isilttasuna

Amatiņo amatino a bildua eaj-pnv.com
Ost, Eka 28, 11:51:53, CEST 2006

Oier:

Barriro esango deuat. Neretzat oiņarrizko kontua ez dok hori, hik aldez
aurretik ukatzen destan gitxieneko borondate ona baiņo. Oin be, hire
erantzuna ikusitta --"tira tira tira, zeiņ eta heu beste biren arteko
diskusiņuan sartzeko erreparuz"-- nik gizurretan jiharduat eta hik
jarraitzen dok, tolerantzixan izenian, nere intentziņuak epaitzen.

Halandabe hik siņistu ez arren,  ez nitzuan sartu Asier Arregi eta Josun
arteko eztabaidan: 1. Ni agertu ordurako eurak aurretik ari ziralako
alkarren arteko eztabaidan. 2. Ordurako be eztabaida ziharo zatikatua edo
segmentatua zegualako, eta sistema honek, nere ustez, bere mugak dittualako.
3. Sekulako alperkerixia sentitu nebalako. 4. Nere semian  Baiņa, esanak
esan, hik isilttasunana aurretik leporatu hestan.

Bestalde, Asier Sarasua ez zuan kejau eztabaidiak hartutako norabidiaz?
Besteren bat izan ete zuan? Txarto aittu najuan? Oker najebixan? No problem.
Holan badok ez jakat bape arazorik nere hankasartzia onartzeko. Barkatu eta
kitto.

Amatiņo

-----Mensaje original-----
De: eibartarrak-bounces a bildua postaria.com
[mailto:eibartarrak-bounces a bildua postaria.com] En nombre de oier
Enviado el: lunes, 26 de junio de 2006 12:18
Para: eibartarrak a bildua postaria.com
Asunto: Re: [eibar] Isilttasuna

Amatiņok:
 Bueltan, bai, hainbat gairi erantzun najetsan, nahiz-eta, hik esan moduan,
Asier Arreginak goguan hartu ez. Baiņa ez Asier Arregin errazoiak
erantzutzeko gatxegixak ziralako, ordurako Josu eta Asier Arregi bera
sekulako korapilluan sartuta jeguazelako baiņo

Oierrek:
Ederra arrazoia orraittiokan! Tira tira tira, zeiņ eta heu beste biren
arteko diskusiņuan sartzeko erreparuz?

Amatiņok:
eta zerrenda-lagunak, Asier Sarasua kasu, nabarmen asko iguiņduta.

Oierrek:
ŋAsier Sarasua igoiņduta? ŋZerekin? Barkatik, baiņa gure hemerotekia
errepasatuta Asier Sarasuak etxok aspaldixan honen gaiņian tautik be esan.
Igual azkenak, "Lurrazpikotasuna"n harikuak diņok; baiņa hamen, zeozerrekin
aspertuta agertzen bazuan Asier, partikularren erreklamaziņo urbanistikuei
egitten jakon jaramon-ezakin zan. Dana dala, onena berak argitzia: ŋAHT-an
gaixakin igoiņduta hago, Asier?
Jakin nahi dot bai, ze izan be ni kontrako inpresiņua jaukat. Gai honekin
interes haundixa daukan jentia ikusten juat nik zerrendan, eta mezu-trukatze
ugarixa.

O.

http://www.eibar.org/zerrenda