[eibar] Berezia neskendako!

Serafin Basauri serafinb a bildua eibar.org
Al, Api 2, 10:43:12, CEST 2007

"Asteburuan noia" ondo daguala begittantzen jata neri. Ondo daguala
seguru samar esango neuke. Zegaittik ez eidazue preguntau. Nere senak
ondo daguala esaten desta eta kitto. Filologuak zarienok jarri arrazoiak.

Serafin

Aintzane Agirrebeña(e)k dio: