[eibar] Euskararen mapa mundia

Asier Sarasua asarasua a bildua codesyntax.com
As, Api 10, 11:07:45, CEST 2007

> Imanolek:
>     - Ia ba, klabean irakurtzen ez dakigunontzat : zergatik bai? zergatik
> ez? zergatik txarragoa? zergatik hobia?

Gaur egun, Hendaian edo Leitzan ETB ikusteko ez da ezer berezirik egin
bihar, telebisiņua sintonizau, eta kitto.

2010etik aurrera, baina, Hendaiako TDT hornitzailien esku egongo dira, ala?

Nik ez dakat TDTrik etxian, baina Euskaltel dakat. Eta Euskaltelekin
(edo Telofonica-Trio, eta abar), ezin dozu aukeratu zer ikusi nahi
dozun. Ermuan Telebilbao ikusten dabe, eta Elgetan GoienaTelebista.
Eibarren, berriz, KTB eta Teledonosti.

2010etik aurrera, Hendaian nundik jasoko dabe Euskal Telebista?
Zelan funtzionauko dau? Erabiltzailien esku egongo da katiak aukeratzia?
Dana libre?

Asier