[eibar] Lagun Izoztuan gutuna

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
As, Api 10, 11:00:11, CEST 2007

Editore alua ni nok, kasualitatez, hik igual ez heban jakingo baina.

Alukerixa, ordea, idazliak pentsau juan. Hobeto esanda, haren ideia
zuan gutun hori aldizkariren baten ateratzia ta kitxo, etxuan liburu
barruan gura. Neuk proposau netsan benetako gutun gisa liburuari
eranstia, hak onartu, baina baldintza batekin: soilik lehen ediziñorako
(haren baldintza izan zuan bakarrik Durangon erosten ebenendako izatia,
baina guk apur bat zabaldu genduan).

Orain gutun hori kolekzionisten kutixia izango dok. Zerrendakoen artian
ba ete jagok halangorik?
Horrez ganera, neuk ordenagailuan euki behar neukek, baina etxoat
topau. Aurkitzen badot bialduko deuat.

Irakurketak on egin.

X.

Izena: ez dago erabilgarri