[eibar] "Vredaman", Unai Elorriaga-rena

Imanol Trebiņo trebi.arte a bildua euskalnet.net
Ast, Api 12, 00:41:27, CEST 2007

    Egun hauetan bukatu dot Unai Elorriagaren "Vredaman" nobela leitzen. Hasiera... tira, ez dakizu nondik doian, erditik bukaera alderuntz hobeto, lotu nindun -eta ni ez naiz hain erraza nobela bati lotzeko-, eta bukaeraK (hainbat ipuin batera kontauta dira eta) ondo baina ez zoragarri. Guztira, puntuaziņoa: 7.

    Gogoakin geldittu naiz Unai Elorriagaren obra gehixago irakurtzeko.

    Ima.