[eibar] "Vredaman", Unai Elorriaga-rena

marijo deogracias marijodeo a bildua gmail.com
Ast, Api 12, 19:30:24, CEST 2007

Neuk sentsaziņo hori euki neban Van Hoffen ilea nobelarekin; hasi zan tipoa
bidaian eta pasau nitxuan orrialde batzuk historian sartu nintzanerarte
(despistauta-edo ibiliko nitzan).
Baina zure hitzak irakurtzen gogoratu naiz zela lagun bati oparitu notsan
van Hoffen ilea liburua eta berak handik pare bat hilabetera esan zostala:
"Laga bihar dotsut liburu bat, bikaina!" eta ezetz asmau zer zan: Ba, "El
pelo de Van Hoff". Ai, ene!

Marijo

Message: 1
Date: Thu, 12 Apr 2007 00:41:27 +0200
From: Imanol Trebiņo <trebi.arte a bildua euskalnet.net>
Subject: [eibar] "Vredaman", Unai Elorriaga-rena
To: Eibar eibartarrak Posta Zerrenda <eibartarrak a bildua postaria.com>

   Egun hauetan bukatu dot Unai Elorriagaren "Vredaman" nobela leitzen.
Hasiera... tira, ez dakizu nondik doian, erditik bukaera alderuntz hobeto,
lotu nindun -eta ni ez naiz hain erraza nobela bati lotzeko-, eta bukaeraK
(hainbat ipuin batera kontauta dira eta) ondo baina ez zoragarri. Guztira,
puntuaziņoa: 7.

   Gogoakin geldittu naiz Unai Elorriagaren obra gehixago irakurtzeko.

   Ima.

--
Marijo