[eibar] CSICa gurean

Imanol Trebiņo trebi.arte a bildua euskalnet.net
Ast, Api 12, 22:25:29, CEST 2007

    Sekulan ez dotzuela inkesta elektoralik egin? Ba bai, guzurra badirudi be, egitten dira, eta gaur neri tokau jata. Ez dabe dan-dana hutsetik inbentatzen.

    Gasteizko udal eleziņuen gainean zan, CSICak egina, galdera itxiak partidu eta kandidatuen artean, izen-apelliduekin (kandidatuenak), danak Gasteizkuak.

    Gezur txikiren bat be sartu dot, espero ez nebalako, ostian handixagua egingo neuke. Aspaldi dakat garbi horrelaxe egin behar dala, alde batetik ez dotelako inkestaegileen fede onian edo inpartzialitatean sinisten, bestetik nik inkesta gutxiago eta erreferendum gehixago gura dotelako.

    Inkestagilea jun eta gero konturatu naiz: Batasuna edo Batasuna inguruko kandidaturik ez deste eskaini aukeratzeko. CSICek behintzat Batasunakoak aurkezteko ez balira lez, esistituko ez balira lez, jokatzen dabe.