[eibar] Euskadi sasitropikala

As, Api 17, 09:07:25, CEST 2007

El 17/04/07, Amatiño <lamatino a bildua euskalnet.net> escribió:
>         Eusko Jaurlaritzak, Gipuzkoako Diputazioak eta Deba arroko hainbat udalek
> "Euskadi Tropikal?" izeneko programa jarri dute martxan, gazteek industria
> arloan lan egin dezaten animatzeko.

Ez dakit adierazpenak ondo jasota dauden, baina aste honetan
(apirilaren 20an) Bilbon egongo den Stiglitz Ekonomian Nobeldunak
esandakoak ez dute asko animatzen:

http://tinyurl.com/2w7rw8

Aldaketari buruz hausnartzea beharrezkoa da, baina "globalizazioaren
galtzaileen" - eta kontrakoa, "globalizazioaren irabazleen"-
kontzeptuak hedatzen ari dira, ez dut uste mesede handia egiten duenik
aurrerabideak topatzeko orduan.

eneko