[eibar] Etxeko indarkeria

Amaia Alvarez Uria amaia.au a bildua gmail.com
Ost, Api 18, 17:44:14, CEST 2007

Botere harremanen nolakotasunean datza. Indarkeriaren oinarrian zer dago? *Nik
ulertu dudan moduan honela litzateke: gizona naiz eta horregatik nik daukat
boterea, emakumea zara; ni baino ahulagoa zara* (genero indarkeria) EDO *zu
baino gazteagoa naiz eta nik daukat boterea, zaharregia zara; ni baino
ahulagoa zara (etxeko indarkeria)*... Hala ere, argi dago etiketa guztiekin
gertatzen den bezala, ezin direla kasu guztiak etiketa bakar batekin (edo
birekin) ordezkatu...

Amaia