[eibar] Eibar begira.com-en

ander ander a bildua eibar.org
Ast, Api 19, 07:02:50, CEST 2007

Bai, oraindik ez dabe ipiñi martxan Eibarkua. (behintzat orain dala bi
aste ez zeben ipini)

Badakit kritikatzia erreza dala, baña: Chapuceros!!!! (Castellanoz,
porsiakaso euskeraz ulertzen ez badabe).

Nere amak, (internet kontuetan ondiokan soltura falta piskat dakanak)
deitxu zeztan lehenguan zelan ezin zeban topau begira.com en Coloseum
erako entradak. Betiko moduan desanimauta oso konplikaua zala internet
kontu hau,etabar, etbar...Normala konplikaua izatia topatzeko, bertan ez
dao eta! Eta ez dou ezebez esango ipurdixakin diseñauta daozen uef
horrixen gaiñian (gauza bat txarto einda badao gatxa da erabiltzeko,
nahiz eta atzo bertan zabaldutako uefpeitx modernuena bada ere...)

Eta onena: Coliseum ean egingo diran ekitaldietarako, segun nork
organizatzen ditxuazen toki baten edo beste baten (edo besteren baten)
salduko dira sarrerak....Zaila izango da holako gauza bat koordinatzia,
baiña Coliseoko kanpoko horman sarrerak saltzeko kajero moduko bat
jarriko balebe???

Biba Eibar Organizatua !!!!
(eta Eibartarrak zarienak zera erantzun bihar dozue: Biba!!!)

Ander Arroitajauregi