[eibar] Eibar begira.com-en

Ast, Api 19, 09:52:26, CEST 2007

Bai, Mikel, arrazoia, Oierrek esplikatutakua gertatzen da. Baina jasotako
oharrean Begira.com-era sartzeko diño!!! DVn ere: *http://tinyurl.com/yo4429

*Musika Eskolakoek Oskorrirekin parte hartu behar dabe, baina ez zaie
partehartzaileei "pribilegiorik" eman sarrera bana lortzeko. Nik uste
logikoa litzatekeela, umeek parte hartzen badute, bere gurasoek edo
familiakoek sarrera bana lortzeko aukera izatea (ordainduta bada ere) beste
edonork baino lehen. Zentzuduna litzake lehen egunean familiei
erreserbatutako sarrerak egotea. Amorrua emango lidake nere anaiaren
ikaskide baten familia osoa (al konpleto) joatea, eta nere amak ezin ikusi
bere hamaika urteko semea Oskorrirekin jotzen. Zergaitik? Ba txanda egitera
beste norbait iritsi delako lehenago. Zergaitik? Amak lan egiten duelako.

Guztion onerako, ez dadila halakorik gertatu...
Josu.