[eibar] Hatz markak, karnetei lekua kentzen

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Ast, Api 19, 16:43:46, CEST 2007

Lehengo batean udaletxe bateko langileek lanorduak fiitxatzeko sistema
hori ikusi nuen. Konstituzionalitate aldetik arazoak omen ditu sistema
horrek, eta neurri batean arrazoia dutela uste dut.

Zertan eduki behar dute horiek nire datu hain pertsonala?

Gari