[eibar] Hatz markak, karnetei lekua kentzen

Ast, Api 19, 17:04:10, CEST 2007

Duela urte batzuk,  identitate biometrikoen sistema hoiekin ikertzen
zebilen enpresa batean egon ginen. Kotxeak zabaltzeko, martxan
ipintzeko, ateak zabaltzeko, .... Elgoibarren bezala, hatz markak
erabiltzen zuten

Berdin, klabe numerikoa erabili ordez, banketxeetako kajero
automatikoetatik dirua ateratzeko sistema bera asmatuta zuten.

Anekdota makabroa kontatu ziguten: Sudafrikan zenbait kasu gertatu
omen ziren tipoa hil eta hatzaparra moztu kajero automatikora dirua
lapurtzera joateko!

Sistemari sentsore termikoa gehitzea pentsatuta zeukaten, hatzaparra
beroa edo hotza zegoen jakiteko. ... edo kajeroetatik sistema hori
kentzea.

Ez dakit egia edo "leyenda urbanoa" zen, baina ez dut uste holakorik
gertatuko denik polikirodelgira sartzeko :-)

Eneko

Eneko Astigarraga
CodeSyntax
Azitaingo Industrialdea 3 K