[eibar] Intxorta

Or, Api 20, 18:30:49, CEST 2007

> - Intxortako atia, Asentzioko kurutzian dago.
> http://www.tagzania.com/user/mai/intxortako_atea

Lehendik ere harrian egindako oroigarri bat zegoen tokian?
Han bada, Ibanek markatutako lekuan baino zeozer gorago da.

Domeketan korrika egitera joaten nintzen hara eta sarritan ikusi ditut
han gudari izandakoaren itxura zuten zahartxoak beste norbaiti
azalpenak ematen, gerraren ingurukoak izango zirela begitantzen
zitzaidan.

> - Erakusketa: http://www.tagzania.com/item/41014 Espaloia
> kafe antzokian.
>
> Zatozienian,  ikusten baga tragua nere kontu :-)

Gonbidapen zabala da, ezta? Apuntau, arruinatuko za :-)

Eneko