[eibar] Biktimak (lehen: Intxorta)

leire narbaiza arizmendi leire a bildua eibar.org
Or, Api 20, 18:33:42, CEST 2007

 Mitxelek:

> Eta niri arraroa, hori egiten zait, egun hauetan "biktimen" aldeko
> ekitaldi ofizial bat egingo dela, frankismo garaiko guardia zibilak
> tartean... eta ez dakit ondo ekitaldi ofizialetan non kokatzen diren
> Intxortan hildako reketeak, mairuak, italiarrak, legionarioak edo dena
> delako haiek ere, haiek ere inoren handinahiren "biktimak" ere izango
> ziren-eta.

----------Ez dau graziarik egitten. Gure aittak esaten zeban: "biktimak
batzuk baiño ez dira, eta ni ez naiz biktima, ala?"
Ez nekixan zentzuk omenduko dittuen bixar Bilbon, baiña atzo eta gaur
irakorri dot batzuei baiño ez detsela deittu, eta GAL-eko bizktima bakarrari
emon detsela gonbidapena, indarkerixa gatxetsi dabelako. Eta oiñ zuk diñozu
diktadurako guardia zibil batzuk be omenduko dittuela! Manzanas be tartian?
torturatzaillia? Gure aittak hil arte jasan zittuan berak eta bere kidiak
egindakuen ondorixuak. Hórrek personok indarkerixia gatxetsi ete dabe? Ezek
uste dot.
Gure aittak baleki...