[eibar] Fwd: harrixian?

Aintzane Agirrebeña aintzagi a bildua yahoo.es
Lar, Api 21, 11:13:52, CEST 2007

Lasai, Zaloa ez zara bakarra. Ni be kutsatuta nao, aurreko baten esan neban moduan. Nik be "Harrikoskor bat tokau jata (edo topau dot) ogixian" esango neuke.

aintzane

Zaloa Etxaniz <zetxaniz a bildua codesyntax.com> escribió: Ondo dao jakitzia eta primeran azaldu dozue. Saiatuko naiz zuzentzen
baña kostauko jata, holakuak pegatzen diranian...malo!

zaloa

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com