[eibar] Eibar begira.com-en

Aintzane Agirrebeña aintzagi a bildua yahoo.es
Lar, Api 21, 11:27:27, CEST 2007

Bai, eta, esan zenduan moduan, familixako asko (bueno, eta beste asko ta asko) geratuko dira juan nahi eta sarrera barik, Coliseua nahiko txiki geratu dalako! Nik behintzat dezepziñua hartu neban ikusi nebanian. Atento ibili biharko da gustoko zeozer daguan bakoitzian!

Aintzane

Josu Mendicute <josumendicute a bildua gmail.com> escribió: 16.50: oraindik ezin zen erosi.
17.20: 88 sarrrera.
17:40 41 sarrera
22.00: 3 sarrera (lagun batzuentzat horietatik 2 erosi nituen!)
Josu.

El día 20/04/07,  Zaloa Etxaniz <zetxaniz a bildua codesyntax.com> escribió: sarrerak atzo agortu ziran! ze pasada!

zaloa

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com