[eibar] Eibar begira.com-en

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Lar, Api 21, 12:10:11, CEST 2007

Egon lasai. Hauek hasierako Coliseo berriaren kalenturak dira. Seguru
nago hemendik hilabete batzuetara gauzak lasaituko dirala. Saio
gehixenetarako quorumik ez da egongo eta zenbait kasutan, jota topera.

Hori bai, ez pentsatu famosilloren bat (kantari, aktore edo dantzarixa
bada ere) Coliseon ikusi ahal izatea, sarrerarik ez da egongo eta. ( o
sea, herriko kultura jaraitzen dozuen formalok, lehen bezela
jarraituko dozue)

Gari