[eibar] Intxorta

Iga, Api 22, 11:48:55, CEST 2007

> Lehendik ere harrian egindako oroigarri bat zegoen tokian?

Aipatzen nuen harri zaharra kendu, berria ipini eta sasi artetik atera
dutela ikusi dut. Lehen pinu eta erdi sasi artean zegoen.
Eta futbol zelaietan ikusten den belar artifizialarekin inguratu (ez
dut uste belar horrek pinari arteko gerizpe horretan aurrera egingo
duenik ...).

Harria hemen dago:
http://www.tagzania.com/item/47959
eta eskultura Ibanek esaten zuen tokian gutxi gora behera. Bidearen
beste aldean eta beherago.
Nik hemen markatu dut:  http://www.tagzania.com/item/47958

Argazki batzuk atera ditut, klikatuz tamaina handian ikusiko dituzue.

Oroigarri biak batera hemengo honetan ikusten dira:
http://www.flickr.com/photos/eastigarraga/467394057

harria eskulturatik 75 metrotara edo dago.

eneko