[eibar] Liburuak maitte dittugulako

leire narbaiza arizmendi leire a bildua eibar.org
Al, Api 23, 18:07:06, CEST 2007

Zerrenda honetako ixa guztiendako da egun seiņalaua gaurkua: batzuek
liburuak idaten dittuelako; beste batzuek eurekin egitten dabelako bihar,
eta bestiok irakurzale amorratuak garalako.
Hiru galdera botako detsuet.
1-Zein(tzuk) d(ir)a gehixen inpautau zaittuen liburua(k)?
2-Azken aldixan gehixen gustau jatzuena
3-Iņori gomendauko ez zetsazuena
Nik neuk ez dakitt oso ondo esaten. Baiņa inpaktuana "La historia
interminable". 15 urte nittuan, ordura arte irakorrittako liburuak
imajinaziņo gitxi euken. Neretako barrittasun ikaragarrixa izan zan. Beste
mundu bat erakutsi zestan
Eta Kafkaren "Prozesua" ez netsake iņori gomendauko, ni ikaragarri angustiau
nintzalako, eta ez dot hori gustoko.
Aspaldi ez dot ganorazko libururik ikarakorri, beraz erdikua desierto
Oin, zuen txanda
leire, irakortzen