[eibar] Liburuak maitte dittugulako

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Al, Api 23, 18:12:18, CEST 2007

Adoleszentzia izaten da inpaktuetarako garaia. Ni, 15 urte neuzkala,
"Cien años de soledad"ek utzi ninduen jo ta ma. Inguruan beste batzuk
aspertu zituela-eta, gehiago edo guaiago sentitzen ni, gainera.

Azken aldikoak (kasu honetan, neure gustuak dira, ez Leirerentzako
aholkuak): Russell Banks, Sam Shepard, James Salter (nobelagile eta
ipuingile iparramerikarrak).

Ba, nik autolaguntzazko horiek ez nituzke inoiz irakurriko, baina hor
konpon bakoitza bere gustuekin. Zentsuraren kontrakoa naiz, eta interes
handiz irakurri nuen, adibidez, Hitlerren "Mein kampf".

X.