[eibar] RV: Biktimak

Amatiņo lamatino a bildua euskalnet.net
Al, Api 23, 18:24:25, CEST 2007

Bapo
Amatiņo
  -----Mensaje original-----
  De: eibartarrak-bounces a bildua postaria.com
[mailto:eibartarrak-bounces a bildua postaria.com]En nombre de mitxel
  Enviado el: lunes, 23 de abril de 2007 17:53
  Para: Eibartarrak zerrenda
  Asunto: Re: [eibar] RV: Biktimak

  Amatiņo(e)k dio:

Ez juat aitzen...
Amatiņo
  Nik ere ez

  Mitxel

Amatiņo(e)k dio:
  Mitxelek:

<Hori ere bada: orain hilabete pasa-edo Espainiako kongresuan soldadu
espainiarrak Afganistanera bidaltzearen aldeko botoa eman zuten bertan
PNVko ordezkariek...

-- Bai. 2006ko maiatzian edo Diputatuen Kongresuak hartutako
erabagixa, EAJko diputatuen botuaz. Erabagixa oin hartu biharko
balitzok, bardin-bardin hartuko lajeukiek. Zein dok arazua?

    Aurten ere horren aldeko bozketa izan dela irakurria dut nik behintzat
egunkari batean.
Eta arazoa?: bata, eta ez txikiena, horixe: arazorik ez dagoela adierazi
nahi izatea

mitxel