[eibar] Intxorta

Al, Api 23, 23:17:25, CEST 2007

> Eneko,, eta erakusketia ikusi zi˝uen? zelan?

Oso ondo. Material interesgarri ugari. Pena harrapataka ikusi nuela.

Gauza bitxi asko daude, banderak, dokumentuak, argazkiak, maketak,
.... baina kuriosoa iruditu zait Corriere della Serako gehigarri
ilustratuan atera zuten Eibarko marrazkia.

Hobetzeko: azkarrago ulertzeko nik uste maketa handiaren ikur eta
arrastoen interpretazio taula aurrekaldean egon beharko litzatekela
eta ez, dagoen moduan, atzekaldean.

> Jende pillo bat dago pasatzen. Gaur goizian bertan pasauko ziran 300 lagun
> inguru.

Denak gonbidatu badituzu, esan nizuna: arruinatuko zara :-)

eneko