[eibar] Arriolaren koloreteak

As, Api 24, 12:29:01, CEST 2007

Ekitaldi ofiziala izan zan? Nik alderdi-ekitaldia zala uste neban. Egixa
dana da horretarako hobe zekela "Casa del Pueblo" erabiltzia, 20 metroko
distantziara dago-ta.

Alkategaia eta Ahaldun Nagusirako hautagaia. Baina horrela aurkeztu behar
dira, eta ez "Alcalde y candidato a Diputado General". Biak dira hautagaiak.
Arriola "candidato a la reeleccion" nahi badute, baina hautagai moduan ari
zen, eta ez Alkate moduan.
Josu.