[eibar] Arriolaren koloreteak

leire narbaiza arizmendi leire a bildua eibar.org
As, Api 24, 18:23:52, CEST 2007

 Bixak be guapisimos dagoz! Falta jakuena! Berez edarrak dira!

Josuk

>  Alkategaia eta Ahaldun Nagusirako hautagaia. Baina horrela aurkeztu behar
> dira, eta ez "Alcalde y candidato a Diputado General". Biak dira hautagaiak.
> Arriola "candidato a la reeleccion" nahi badute, baina hautagai moduan ari
> zen, eta ez Alkate moduan.

---------------------Neri grazia handixa emoten desta "alkate moduan"
"hautagai moduan". Ez. Alkatia da, izan. Edozein gauza egitten dabela be
Eibarko alkatia da, eta kitto!
Jendiak kriston erreztasuna daka bere personalidade edo karguen arabera
zatitzeko, eta hori eziņezkua da. Irakaslia naiz, beti. Blogarixa, be bai.
Gauza inportantiak beti dakaguz presente, oso polofazetiko eta poliedrikuak
garala jakin arren.
Eta hauteskundiak diranian, ez jako ahaztutzen alkatiari alkatia dala iņoiz
be! Eta ahalegintzen da geuri be akordau eragitten. Faltaria mas!
leire, multiple-personalidad