[eibar] Arriolaren koloreteak

As, Api 24, 21:29:27, CEST 2007

Bai, Leire, arrazoia dakazu, baina bere presentzia hor ez zen
instituzionala, alderdiarena baizik. Zu hemen ez zaude gure irakasle, nahiz
eta irakasle izateak zure hemengo jarrera baldintzatu dezakeen.

Toki batean zein bestean, Iñaki Arriola EIbarko Alkatea da, izan. Ados.
Baina Miguel Buenekin hor horrela azaltzeak ez du esplikatzen alkate
izateak, baizik eta alkategai izateak. Hortaz, kontua da akto partidista
zela eta ez instituzionala. Ados ez bazaude, erantzun Iturriren galderari,
hala bada nire erantzunak ez dizu bere galderarentzat balio-ta.

Josu.