[eibar] Iraultza

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ost, Api 25, 12:16:39, CEST 2007

Ni ez naiz Asier eta ez naiz gai horretan jakituna, baina Grandola
herri baten izena da, vila = hiri, herri, eta morena, ba horixe,
portugesez hitz horrek ze konnotazio dituen ez dakit baina. Herri ideal
bati buruz hitz egiten du kantuak (terra de fraternidade, eta abar).

X.

Izena: ez dago erabilgarri
Mota: text/enriched
Tamaina: 2438 bytes