[eibar] inor ausartzen da?

Ast, Api 26, 23:48:12, CEST 2007

Lasai, Leire, ez dira gutaz hain erraz libratuko-ta. Pantallazoa hartu dut
ikusi bezain pronto, eta bidali dut "Euzkal Errian Ezkaras"era, eta
Mihiluzera. :)

http://www.flickr.com/photos/supermendikute/473865002/

Irakurtzeko denbora izan ez dutenentzat:
"Gure konpromiso sendoa hobetu hiri, eta buruzagitzaren edukiera finkatu
dinamismo haren, donostiarren handitu maila ongizate, asko natura
desberdinaren jokaeren sinfín baten gidari hasiera da, eraikitze guztiak
geroaren Donostia bideratu."
Josu.