[eibar] Espektakulu gutxi, baina onak

bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Iga, Api 29, 16:17:53, CEST 2007

Gontzal Gontzal da,  Arratiako kalitatea.

http://www.music-db.org/folk/5f080809.html, Zerrenda hontatik   zein  kantatu zuen.

Argiñe?;  euri tanta bat [...],  Zu zeu ta  ni ; Beitu, [zeu zara... ]; merezi ote [  bakarrik   egotea..;Igela  [ dirudi ...].
Santuxuko aldapan ;  [ begira ondo begira     ]., edo Bitorianori kantutakoak,   Esperantzari leiho bat,
  [ t´euria,  T'ozkirri ta argia... ].
Euria dan egun baten, jarri leiho  ondoan t'irakurri  t'euria...ia ikusten dozun klaustroko itogina.
Gandiagaren Elorri  poema liburuko  44a.
http://www.gontzalmendibil.com/

Domeka arratsalde urdin baten.

  ----- Original Message -----
  From: Aintzane Agirrebeña
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Sunday, April 29, 2007 2:42 PM
  Subject: Re: [eibar] Espektakulu gutxi, baina onak

  Nik be danetik ikusi bihar dala pentsatzen dot, eta arrazoia dakazue, jentia ez dago prest "2. maillako" ezer ikusteko. Baiña 1go maillakua izanda be...

  Eta kultura gutxi konsumitziana orokorra da, ez da Eibarko kontua bakarrik. Atzo Gontzal Mendibil ikusten izan nitzan Azkoittin. Guztira 50 pertsona zeguazen publikuan eta 6 musikari eszenatoki gaiñian. Hori bai, girua ederra. Eta Gontzal... hori da kantatzia!

  Aintzane

  Josu Mendicute <josumendicute a bildua gmail.com> escribió:

      Bestalde, handietarako kultura izateko, txiki asko ikusi
      behar direla garbi daukat, oinarriko futbol asko, infantilak, eta
      eskola kirola.

    Nik ere hori uste dot. Eta bestalde, Eibarko Musika Banda ikustera normalean 100 pertsona joaten badira, datu hori bakarrik neurtuta, Udalaren inbertsioa (edo gastua..) ez da batere etekingarria. Baina ez dut sekula entzun Banda kendu eta urtean 3 kontzertu egin behar direnik horren ordez "calidad contrastada"ko talde bat ekarriz.

      Horrelako gaien inguruan Udaletik eta politikarien aldetik ere izango
      duzue zer esan, ez? Aitor, Poxpolo, Bego, Marijose (harpidetuta egon
      ez arren seguru irakurtzen gaituzula tarteka), Mertxe eta konpañia,
      posta-zerrenda hau informazioa jasotzeko bai, baina aportatzeko ere!

    Hori, hori!
    josu

    http://www.eibar.org/zerrenda

  LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.