[eibar] Zuhuuuurra gure gizona!

markos zapiain mzapiain a bildua euskalnet.net
Al, Abe 10, 09:07:52, CET 2007

trebiņok:

>Azalian garbi asko ikusten da: "Envio con franqueo >insuficiente. Cantidad a abonar: 2,20 ?"

zer esan gura duzu, zeuk ordaindu behar izan duzula falta zena?

postatik bidali nuen, postariak -betiko robertok- erabaki zuen zenbat zen eta nik berak agindutakoa pagatu baino ez nuen egin

zure kontu korrontea bidali eta 2'20 horiek sartuko dizkizut, edo bestela nire beste liburu bat endilgatuko dizut, lodi-lodia, irakurgaitza, behar den modukoa