[eibar] Amodiozko gutuna: Iñaki Serrano bigarren

Aintzane Agirrebeña aintzagi a bildua yahoo.es
Or, Ots 9, 13:52:19, CET 2007

Urteren baten ez zeban berak irabazi lehelengo sarixa?

Zorionak nere partez be!

aintzane

Asier Sarasua <asarasua a bildua codesyntax.com> escribió: eta eskutitz hori nunbaittetik hartu leike?

a.

http://www.eibar.org/zerrenda

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com