[eibar] 20 urtian, dana marabillia

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
Ost, Maiatza 9, 17:39:43, CEST 2007

El 2007, may 09 , a las 17:31, Elena Laka escribió:

> Leirek:

> kanpora bizi zala, eta ez bakarrik lanagaittik, bizi-kalidadiak be
> eragiñ haundixa izan dau
>
> Nik ez dot pentsatzen Eibartik kanpora bizi den jendearen % handia
> bizi-kalitateagaitik joan denik, behintzat ez Gipuzkoa edo Bizkaiko
> beste herrietara joan garenok. Behar bada desberdina da Donostiara
> edo joan direnen kasua, baina gainerako herrietan ez dot
> pentsatzen, oro har, gauza guztiak ikusita, bizi-kalitatea (faktore
> mordoa kontutan hartuta) hobea denik.

Pentsatzen nago ia zergaittik etorri dan horrenbeste eibartar
Elgetara... ;-)  Etxiak merkiago darelako bakarrik ete da ba... Edo
Elgetan galtzen dagon txikiteua potentziatzera etorri dira Eibarko
txikiteruak? :-)

Iban