[eibar] Gastos de gestión: 3 ¤

leire narbaiza arizmendi leire a bildua eibar.org
Ost, Maiatza 9, 18:32:31, CEST 2007

Luistxo, ez izan dudarik, ni edozein bekarixon ametsa naiz! Edozeiñena
esango neuke!:-)
Mikel, ikusi zer gertatu jakon Ségolèneri! Eta kontuan izan zelakua izan zan
Margaret Tacher. Holakorik nahi dozu gure Kluberako?
leire, burdiñazko dama