[eibar] ikastaro-afarixa

Ost, Urt 2, 13:05:39, CET 2008

Urte barrigon!
Brownixak intxaurrez egin nittuan. Gatxa da ganorazko mariwania lortzia :-)
Orduan, 20 bat izango gara? kalkulatzeko bihar dot jakitzia
Bestetik, Azittaingo poligonora iņor juango da kotxian? Edo bestela, bueltan
iņork izango dau kotxerik postriak soziedaderaiņo eruateko? 20ndako
kantidadia haundixa da, eta bandejiak pisua hartzen dau. Zuek esan, nik ez
dakat autorik
leire, oiņezkua