[eibar] ikastaro-afarixa

Elena Laka elaka a bildua abokatuak.info
Ost, Urt 2, 13:14:51, CET 2008

Leire,
ni kotxez joango naiz Eibartik Azitaina
Nahi badozu, 17,45etan geratu geinke nire bulegoan (Errebal 6-1. esk) eta kotxez joango gara. Gero hartuko dittugu postreak.
Besteren batek be kotxez etorri nahi badau, bulegora etortzia dauka, tokixa egingo detsagu.

Elena

----- Original Message -----
  From: leire narbaiza arizmendi
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Wednesday, January 02, 2008 1:05 PM
  Subject: Re: [eibar] ikastaro-afarixa

  Urte barrigon!
  Brownixak intxaurrez egin nittuan. Gatxa da ganorazko mariwania lortzia :-)
  Orduan, 20 bat izango gara? kalkulatzeko bihar dot jakitzia
  Bestetik, Azittaingo poligonora iņor juango da kotxian? Edo bestela, bueltan iņork izango dau kotxerik postriak soziedaderaiņo eruateko? 20ndako kantidadia haundixa da, eta bandejiak pisua hartzen dau. Zuek esan, nik ez dakat autorik
  leire, oiņezkua