[eibar] ikastaro-afarixa

Igor Leturia ileturia a bildua gmail.com
Ost, Urt 2, 22:25:20, CET 2008

Aupa,

Nik ez dot parte hartu egunan aukeraketan, eta oin arte be ez dot ezan
ezebe, ez nekixelako ziur hemen egongo nintzen eta ahal izengo nauen.
Azkenien fan ahal naz, eta gustora fango nintzake ikastarora eta afarira,
baldin eta jada ez bada berandu apuntetako...

Ondion be fatia posible bada, nik ordenadore bat eruen neike, baina ez dauko
sareko konekxiñorik, wifixa bakarrik, eta WPA bidez babestuta badau ezin da
konektau. Konekxiñua wifi bidezkua bada, eta irekixa edo WEP bidez
babestuta, eruengo dot.

    Igor Leturia