[eibar] Zerrendakide berria: Ane Olabarria Ugarteburu

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ast, Urt 3, 10:00:16, CET 2008

aupa, urte berri on danoi!

Harpidedun berria daukagu: Ane Olabarria Ugarteburu ( <mailto:txiriokale a bildua gmail.com>txiriokale a bildua gmail.com )

Hona hamen bere aurkezpena: Epa!Ni ane naiz, jardinetakua baina oiń Zarautzen bizi naiz haize barrixak hartzeko. aek-ko irakaslia naiz azken lau urtetan.Zerrendan parte hartu nahiko neuke kuxkuxeatzen ibili eta gero.Herri mina izango ete da? Urte berri on, Ane

ongi etorri Ane: zerrendan parte hartzeko hona idatzi ---> eibartarrak a bildua postaria.com

Luistxo