[eibar] Ikasketa

Asier Sarasua asarasua a bildua codesyntax.com
Or, Urt 4, 10:56:24, CET 2008

> 1. Ez dagoala arratsalde berian eskiatu, blog-ikastaroa eta 19 laguni
> ondo afaltzen emoterik.

nik ederto afaldu neban; neurrixan, gaiņera.
urdaiazpiko ederra, berduren pastelak eta arrauz-prejidua piparrekin.
Ardaua be primerakua.
Ezin gehixago eskatu.

> 2. Gozozalia ez izan arren, postriak salbatu zebala afarixa. Leire,
> eskerrik asko.

gelatina roxa horren rezetia, mesedez.

> 3. Brazo-jitanua atxakixa ona izan zala iņork ez zeixan esan goserik
> etxeratu zala. Josu, eskerrik asko.

Codesyntaxen gosaltzeko euki dogu...
ummm....
eskerrik asko, Josu!!

> 5. Etxeratu eta ordu bixetan  hasi nitzan argazkiren bat sartu gurarik
> eta... ez neban bakarra be argitaratzerik lortu.

Ez dira orduak.
Egun argiz lortuko dozu.

Gogoratu, argibidiak:
http://eibar.org/blogak/argibideak.pdf