[eibar] bozkatu Eibar.org

Igor Leturia ileturia a bildua gmail.com
Or, Urt 4, 11:25:56, CET 2008

On 04/01/2008, Asier Sarasua <asarasua a bildua codesyntax.com> wrote:

> "Teknopataren txokoa" izeneko blog ezagun batian, "zazpi a bildua 2007 lehiaketa"
> ipini dabe martxan: 2007. urtian zihar euskeraz sortu edo garatu diran 7
> webgunerik interesgarrixenak aukeratu nahi dira. Eibarko gure webgunia
> be tartian dago.

Ostras, zuk emundako esteka jarraittuta ikusi dot nire bloga be badauela!
Harritzekua, ez dalako 2007kua...

Eta horrez gain, neuk einddako Elebila (http://www.elebila.eu) eta neuk
apurtxo bat lagundutako Euskalbar (http://euskalbar.eu) be badaz! Ze
ilusiņua!

Tira, ba, kanpaņa txiki bat eingo dogu, ezta? :-)

Hori, hori, eta gure badozue nire horreik be botau ;-)

    Igor Leturia