[eibar] Zerrendakide berria: Ane Olabarria Ugarteburu

oier txikillana a bildua eibar.org
Or, Urt 4, 12:26:13, CET 2008

Konio! Nik uste doten Ane bardiña ete zara, Lamaiko Operako "Jenny Piratia"?

Hala ba da, aixe barrixak hartziaz aparte ba dakazu Zarautzen irrati libre majo bat, Arraio izena dakala uste dot. Han saiotxo bat egin zeinke. Kabaretera biharretik deskonektatu eta errelajatziaz gain, zure abots melodiosua entzun ahal izango genduke Eibarren eta Lekitton, Arrosa sarian bittartez.

Onki xin!
--
---
Oier Gorosabel Larrañaga

Anek:
aupa, urte berri on danoi!

Harpidedun berria daukagu: Ane Olabarria Ugarteburu ( <mailto:txiriokale a bildua gmail.com>txiriokale a bildua gmail.com )

Hona hamen bere aurkezpena: Epa!Ni ane naiz, jardinetakua baina oiñ Zarautzen bizi naiz haize barrixak hartzeko. aek-ko irakaslia naiz azken lau urtetan.Zerrendan parte hartu nahiko neuke kuxkuxeatzen ibili eta gero.Herri mina izango ete da? Urte berri on, Ane

ongi etorri Ane: zerrendan parte hartzeko hona idatzi ---> eibartarrak a bildua postaria.com

Luistxo