[eibar] Ikasketa

Amaia Alvarez Uria amaia.au a bildua gmail.com
Lar, Urt 5, 13:31:10, CET 2008

Ikastaroan oso gustora egon nintzan pila bat ikasten, pena ezin izan
nintzala afarira joan, ea hurrengoan. Atzo egin gendun sareinok
batzar-ikastaroa eta ondo. Luistxo, ez dakit egunen baten lortuko dodan...
Nire izena Amaia Alvarez Uria da, ez dakit nondik atara dozun Amaia Vazquez,
baina ondo markauta laga zinttuan... Ondo segi koadrilla! ;-)