[eibar] gauza bitxia aurkin

Ost, Urt 9, 18:19:28, CET 2008

Aurkin ibili naiz, eta aspaldi sartu barik nagoenez, blog bakoitzak post
barri asko dakazela ikusi dot. tartian Telezaborrak. Harrittu naiz, klikatu
eta ikaragarri kostau jako zabaltzia. Baiņa sorpresia izan da azkenengo
posta oso-oso zaharra zala eta bloga zabaldu biharrian editatzeko orrixa
zabaldu destala!
badaezpada, itxi eta mezua idaztia pentsau dot.
Hau da marka, nahi barik haker bihurtuta!